کلکسیون مبل رویال کرج

کرج عظیمیه بلوار استقلال جنوبی ابتدای پل جانبازان 02632559081 و 09352456868

کلکسیون مبل رویال کرج

کرج عظیمیه بلوار استقلال جنوبی ابتدای پل جانبازان 02632559081 و 09352456868

کلکسیون مبل رویال کرج

فروش اقساطی انواع مبلمان راحتی و کلاسیک، سرویس خواب و ناهارخوری در طرح های متنوع

5 نکته مهم در هنگام خرید پارچه مبلی

دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۴ ق.ظ | اشکان نعمتی | ۰ نظر

انتخاب طرح و رنگ پارچه مبلی هنگام خرید مبل

رنگ و طرح پارچه مبلی، به دکوراسیون منزل شما زیبایی و جلوه خاصی می بخشد.انتخاب پارچه مبلی با توجه به رنگ و فضای خانه شما بهتر است شکل بگیرد.اگر تا به حال مبلمان نداشته اید و رنگ مبلمان را با توجه به فرش ها یا موکت انتخاب می کنید، میبایست رنگ مبل مورد نظر شما با فرش یا موکت منزل هارمونی خوبی ایجاد کند.پارچه های مبلی مثل دیگر پارچه ها از کیفیت و قیمت های مختلف موجود هستند. جنس الیاف پارچه مبل و نوع داخلی و خارجی ، میزان مقاومت و ماندگاری آن از فاکتورهای مؤثر در قیمت پارچه مبلی هستند.

 

نکاتی درباره انتخاب پارچه مبل

نکته قابل توجه در انتخاب پارچه مبلی اینکه برای فضاهای امروزی مانند آپارتمان پارچه های ساده و بدون طرح خاص، به بازتر شدن فضا کمک می کند. نسبت به فضای باز می توانید پارچه های مبلی با طرح شلوغتری رو انتخاب کنید.

پارچه مبل راحتی

مبلهای راحتی  معمولاً با  پارچه های ساده و رنگ های تک بهتر شکل می گیرند. البته با کوسن های طرح دار نمای زیباتری بوجود میاورند. پارچه های مبلی مخملی یا کریستال در کنار سادگی ، ظاهر لوکس به فضای منزل می دهند. دلیل اینکه معمولا تمام پارچه هستند و چوب و فلز در بدنه اصلی و رویه آن به کار نرفته است، انتخاب جنس پارچه رومبلی خیلی اهمیت دارد. مبل راحتی معمولاً استفاده بیشتری در منزل دارد، اکثر این مبلها قبلیت تخت خوابشو دارند.مسلم است که پارچه این مبل ها باید استحکام بیشتری داشته باشد.بر خلاف مبل های استایل و به خصوص سلطنتی که ساعاتی در روز قابل استفاده هستند.

انتخاب جنس پارچه مبلی برای مبل های راحتی با توجه به فضای خانه

پارچه مبلی مازراتی از برندهای معروف و با کیفیت بالای شناخته شده، مناسب مبل ها ی راحتی هست. پارچه مازراتی با تنوع رنگ بسیار بالا، از پارچه های مدرن است و معمولاً روی مد است. اگر پارچه مخمل انتخاب شماست، پارچه مخملی مات و بدون پرز مناسب برای دکوراسیون خانه های وسیع است و بالعکس پارچه های مخملی براق و پرزدار برای دکوراسیون خانه های نسبتا کوچک تر مناسب است.

 

کیفیت پارچه مبلی

کیفیت و دوام پارچه مبلی را چطور تشخیص دهیم؟ این سوالیست که حتما هنگام خواندن این صفحه به ذهن شما می رسد. پارچه مبلی با کیفیت کش نمی آید. بعد از اندک مدتی دچار ساییدگی و پرزگرفتگی نمی شود.پارچه مبلی که بعد از مدتی استفاده مکرر ، زیبایی خود را از دست بدهد و در نشیمن گاه جلوه بدی ایجاد کند، جنس مرغوبی نیست.محل دوخت پارچه مبلی که معمولا برای مبل راحتی در نشیمنگاه به چشم می خورد؛ در پارچه های نامرغوب، جای سوزن قابل مشاهده است و تحت فشار حالت در رفتگی پیدا می کند. برای انواع پارچه مبلی نکاتی لازم است بدانیم. پارچه مبلی مخملی که از پرطرفدارترین پارچه هاست ، فشردگی این پارچه ها  کیفیت آن را نشان می دهد.هر چه فشردگی بهتری داشته باشد پارچه مخملی با دوام تر ی است.

 

مبل های استیل

از آنجایی که رسمی‌تر و ترکیبی از چوب و پارچه هستند به نسبت پارچه مبل کمتری در آن به کار رفته است.مبل های استایل دارای پارچه هایی با طرح منظم و گدار هستند.ترکیب رنگهای مکمل برای طرح روی پارچه مبلی با زمینه پارچه مبل، زیبایی خاص رو ایجاد می کند. با مطالعه مقاله رنگ مبل، ست رنگ خانه در انتخاب پارچه مبلی و ترکیب رنگ آن همیشه از انتخاب خود در هر برهه  زمانی رضایت خواهید  داشت. از آنجایی که قسمت نشیمن مبل از پارچه است و پارچه مبل در واقع از بخش‌های اصلی مبلمان محسوب می شود. در خرید مبلمان دقت در نوع وجنس پارچه مبل بسیار امر مهمی می‌باشد. قبل از اینکه در نوع و جنس پارچه مبل دقت کنید، بهتراست بدانید چه نوع مبلی مناسب رنگ خانه شما و همچنین دکوراسیون فضای منزل می‌باشد.

 

پارچه‌های مبلی از نظر طرح

به طور کلی پارچه های مبلی یا ساده هستند یا طرح‌دار:
شما می توانید برای بهتر شدن فضا و روح بخشیدن به رنگ خانه و محیط آن، مبلمانی ساده با کوسن های طرح دار یا بر عکس انتخاب کنید. در بازار پارچه مبلمان مختلف وجود دارد،این پارچه ها ازانواع ایرانی، چینی، ترک، ایتالیایی می باشد. پارچه های مبل از جنس پارچه، چرم،کتان، پشم تهیه می شود. حتما مبلمانی که از پارچه ترک و پارچه ایتالیایی تولید شده است برتری بیشتری نسبت به سایر مبلمان دارد. کیفیت پارچه این مبلمان بسیار بالا می باشد از آنجایی که پارچه مبل ترک و ایتالیایی دارای نقش های خاص و با اصالت است کپی برداری از آن غیرممکن است.

با این که قیمت این نوع مبلمان گران تر است اما با خرید این مبلمان می توانید بدون دغدغه از خراب شدن روکش مبل سالها از زیبایی، کیفیت، دوام پارچه مبلتان لذت ببرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی